Image karta sa teší obľube, za personalizovaný dizajn si budete musieť priplatiť

Image karta sa teší obľube, za personalizovaný dizajn si budete musieť priplatiť

Marketingoví špecialisti si čoraz viac uvedomujú dôležitosť personalizácie pri propagácii produktov a služieb. A majú na to jeden veľmi dobrý dôvod: proste to funguje! Akonáhle má spotrebiteľ možnosť prispôsobiť si službu vlastným preferenciám (napríklad gmail umožňuje nastaviť si vlastnú šablónu, vďaka ktorej môžete personalizovať vzhľad Vašej emailovej schránky) je dosť pravdepodobné, že sa bude k tejto službe radšej vracať ako k tej, ktorá je rovnaká pre všetkých. To isté platí aj o produktoch. Možno ste zaregistrovali zaujímavú kampaň Coca Coly, v rámci ktorej ste si mohli zakúpiť fľašu, na ktorej boli namiesto tradičného názvu zobrazené slovenské mená ako Zuzana, Mirka, Peter, Ján ale aj rôzne ďalšie pomenovania ako kamoška, bejby a podobne. Každý tak mohol mať „osobnú fľašu“ so svojím menom alebo potešiť priateľa či člena rodiny nevšedným prekvapením – Coca-colou s milým oslovením či menom obdarovaného.

Dôležitosť personalizácie si uvedomujú aj banky

Vo svojich reklamných kampaniach zdôrazňujú, že ide o image klienta. Slogany typu „Tvoj svet, tvoja karta“ naozaj padá na úrodnú pôdu a ľudia jednoducho chcú vlastnú kartu vystihujúcu ich osobnosť.

Zadarmo to nebude

Na Slovensku ponúkajú image karty dve banky – ČSOB a Slovenská sporiteľňa. Za možnosť vlastniť kúsok plastu s vlastným dizajnom si však oba bankové domy nechávajú zaplatiť. Slovenská sporiteľňa si účtuje jednorázový poplatok 5 EUR ročne. V ČSOB získate jednu kartu s vlastným dizajnom v cene účtu Extra Pohoda. Každá zmena obrázku a ďalšie vydanie karty je spoplatnené podľa aktuálneho sadzobníka banky (aktuálne je jednorazový poplatok za image kartu 6 €). Poplatok za balík služieb Extra Pohoda však patrí k najdrahším na tuzemskom trhu – mesačne vyjde na 9 €.

Napriek vyššiemu poplatku, ponuka image karty z ČSOB zaujme oveľa viac – tá totižto na rozdiel od Slovenskej sporiteľne ponúka nielen možnosť vybrať si z prednastavenej fotogalérie obrázkov, ale poskytuje možnosť nahrať si vlastnú fotografiu.

csob image kartaNa stránke www.imagekarta.sk sú klientom ČSOB k dispozícii na výber preddefinované vizuály z kategórií fauna, flóra, šport, povrchy, detaily, zábava, scenéria či kampaňové obrázky. Samozrejme veľkej obľube sa tešia image karty vytvorené z vlastných fotografií. Na personalizovanú kartu môžete použiť foto Vašich najbližších, detí, priateľov, zážitku z dovolenky…ktorý Vám pri pohľade na platobnú kartu vždy zdvihne náladu. Na vyššie uvedenom webe môžete fotografiu či už vlastnú alebo prednastavenú z katalógu obrázkov ľubovoľne upravovať – posúvať, otáčať, približovať, zrkadliť…

Podmienky

V prípade použitia vlastnej fotografie musíte splniť viacero podmienok, predovšetkým:

  • musíte byť jediným a úplným vlastníkom autorských práv k fotografii. V prípade nesprávneho použitia fotografie sa majiteľ účtu zaväzuje k tomu, že ČSOB nahradí prípadnú škodu.
  • súčasťou fotografie ktorá má byť použitá na image kartu nesmú byť ochranné známky, slogany, názvy spoločností, značky chránené autorským právom, ďalej nesmú obsahovať slávne osobnosti (hercov, politikov…), nezákonné motívy, náboženské motívy, motívy odporujúce dobrým mravom a podobne.

V ČSOB je možné personalizovať z debetných kariet iba Visa Electron, Visa Classic a Visa Gold. Zo štandardnej kreditky môžete mať image kartu z embosovanej a neembosovanej MasterCard.

Read more

Začínate na Slovensku s podnikaním? Neprehliadnite naše praktické tipy

Začínate na Slovensku s podnikaním? Neprehliadnite naše praktické tipy

Podnikanie na Slovensku je plné príležitostí aj výziev. Pre začínajúcich podnikateľov je dôležité poznať základné kroky, ktoré im pomôžu uspieť. Prinášame vám preto prehľad najdôležitejších aspektov, na ktoré by ste nemali zabúdať. Strategické plánovanie a výber právnej formy podnikania Úspech v podnikaní začína detailne vypracovaným podnikateľským plánom. Tento dokument by

By Redakcia