Matrace Dormeo - skutočná kvalita alebo len reklamný trik

Matrace Dormeo - skutočná kvalita alebo len reklamný trik

Uvažujete nad tým, že si kúpite kvalitný matrac, aby ste dopriali svojej chrbtici správny podklad a svojmu telu zaslúžený odpočinok? Na výber je z množstva produktov a výrobcov, pričom niektoré sú kvalitné (a za prijateľnú cenu) a iné môžete hodiť do koša už po niekoľkých mesiacoch. Slovenskí spotrebitelia sa často rozhodujú pre matrace Dormeo. Sú však matrace tejto značky skutočne také kvalitné ako sa prezentujú, alebo či za ich obľúbenosť môže dobre premyslený marketing a cielená reklama.

Tip na čítanie: Matrace v akcii – pozor aby ste nesadli na marketingový lep

Za kvalitu sa „cvaká“

oddych na matraciNa Slovensku je v posledných rokoch cítiť záujem o zdravý životný štýl, ktorého podstatnú časť tvorí zdravý spánok. Aký by to bol život, ak by ste si v noci poriadne neoddýchli? Keď dlhodobo nedoprajete svojmu telu dostatok kvalitného spánku, odrazí sa to aj na Vašej výkonnosti. Zrazu nebudete stíhať toľko čo predtým, budete sa cítiť unavený a akosi sa Vám prestane dariť. Niet sa potom čomu diviť že slovenskí spotrebitelia sú ochotní investovať nemalé finančné prostriedky do kvalitných matracov. Stačí pár prebdených nocí na preležanom nepohodlnom matraci a zrazu sa aj z najväčšieho žgrloša stane človek ktorý bez problémov „vysolí“ za pár kíl peny niekoľko stoviek eur.

Niežeby to bolo málo, ale záujemcovia o nové matrace sa svorne zhodujú na tom, že za kvalitu si treba priplatiť. A synonymom kvality matracov je pre mnohých ľudí značka Dormeo, ktorú na Slovensku prevádzkuje spoločnosť Studio Moderna, s.r.o.

Profil spoločnosti

Jedná sa o medzinárodnú obchodnú firmu, ktorá pôsobí v 21 krajinách Európy a ktorej hlavnou činnosťou nie je výroba, ale predaj tovarov a vytváranie marketingových riešení zameraných na podporu predaja propagovaného tovaru a budovaniu povedomia o značke na trhu. A treba povedať, že v reklame a propagácii výrobkov sa im skutočne darí – okrem značky Dormeo pochádza z ich dielne aj veľmi známy Kosmodisk, Stilago a Top Shop.

Firma Studio Moderna je známa tým, že veľmi šikovne využíva viaceré predajné kanály s cieľom podporiť predaj svojich značiek: internet, maloobchod, veľkoobchod, tlač, telemarketing ale aj televízne reklamy. Na propagáciu svojich výrobkov míňajú státisíce eur, ktoré sú v konečnom dôsledku pre firmu veľmi dobrou investíciou. Spoločnosť sa ani netají tým, že nie je výrobcom propagovaných výrobkov, ale predovšetkým veľmi šikovnou marektingovou spoločnosťou, ktorej stačí zaujímavý výrobok a o ostatné sa postará reklama.

Zrod značky

dormeo_logoZrod značky Dormeo začal s jednou líniou ortopedických matracov od neznámeho talianskeho výrobcu. Spoločnosť Studio Moderna videla veľký potenciál, nakoľko matrac od talianskeho výrobcu mal nesporné výhody – ponúkal porovnateľnú kvalitu ako tie najexkluzívnejšie a najdrahšie výrobky a tak sa Studio Moderna rozhodla vytvoriť pol hodinovú reklamu na propagáciu výrobku. Netrvalo dlho a úderná reklama padla na úrodnú pôdu – po niekoľkých rokov sa rozprúdila Dormeo mánia. V dnešnej dobe sa predávajú státisíce penových matracov prostredníctvom tisíciek kamenných obchodov a eshopov. K značke patria okrem širokej škály matracov aj vankúše, prikrývky, poťahy, obliečky a množstvo ďalších výrobkov.

Oplatia sa Dormeo matrace?

Keďže ich distribútor  míňa na reklamu ťažké peniaze, vynaložené finančné prostriedky na propagáciu výrobku sa musia niekde odzrkadliť (v cene výrobku). Vyššia cena však ešte nemusí znamenať, že sa jedná aj o kvalitný produkt.

Skúsenosti zákazníkov

Viac však napovedia skúsenosti zákazníkov, ktorí matrace tejto značky istú dobu používajú. Ak patríte medzi ľudí, ktorí sa len tak ľahko nedajú „oblbnúť reklamou“ v ktorej je všetko „super“ a za „super cenu“ a k tomu aj posteľné prádlo a poštovné zdarma, tak Vás istotne zaujímajú aj skúsenosti spotrebiteľov. A tie sa delia na dva tábory – na tých, ktorí na matrac Dormeo nedajú dopustiť a tých, ktorí tvrdia že je to predražený nekvalitný výrobok vhodný akurát tak do kontajnera. Ako to teda je? Posúďte sami, vyberáme referencie a skúsenosti klientov:

Aleš – Veľké sklamanie

Už nikdy viac DORMEO:-( Ani ako nový matrac nič moc a po dva a pol roku je úplne neopoužiteľný.

Anonym – zbytočne drahý, ale iné značky sú ešte drahšie

Vďaka masívnej reklamnej kampani sa jedná o známy výrobok, ktorého meno preniklo do povedomia strednej vrstvy. Ak by bol lacnejší, tak by som ho asi doporučil

Anonym2 – nič netlačí, dobre sa na ňom spí, tá pamäťová pena má niečo do seba:)

Výrobok som si kúpil kvôli dlho pretrvávajúcim bolestiam chrbta spôsobených starým matracom. Dormeo splnilo všetky moje očakávania. Skvele sa na ňom leží a človeku sa ani nechce ráno vstávať z postele:)

Lucia – chvíľu mi trvalo, dokým som si zvykla na tvrdosť

Kupovali sme s priateľom Dormeo matrace v akcii (nechali sme sa ulakomiť na pár ušetrených eur) a tak sme kúpili dosť tvrdé modely. Neviem či to bol nezvyk, ale chvíľu mi trvalo dokým som si zvykla. U rodičov mám mäkší matrac už ani neviem akej značky, ale na ňom spávam pokojnejšie.

Marek – nedám naň dopustiť

na novom matraci spím ako v perinke. Vôbec sa nebudím, neprehadzujem, nič ma netlačí – skrátka maximálna spokojnosť

No a čo vy? aké sú Vaše skúsenosti s matracmi Dormeo? Dajte nám vedieť Váš názor odoslaním komentára nižšie.

Read more

Začínate na Slovensku s podnikaním? Neprehliadnite naše praktické tipy

Začínate na Slovensku s podnikaním? Neprehliadnite naše praktické tipy

Podnikanie na Slovensku je plné príležitostí aj výziev. Pre začínajúcich podnikateľov je dôležité poznať základné kroky, ktoré im pomôžu uspieť. Prinášame vám preto prehľad najdôležitejších aspektov, na ktoré by ste nemali zabúdať. Strategické plánovanie a výber právnej formy podnikania Úspech v podnikaní začína detailne vypracovaným podnikateľským plánom. Tento dokument by

By Redakcia