Na vlne úspechu AVON sa môžte zviesť aj Vy. Získajte extra príjem ako Avon Lady
Vo vyspelých krajinách snáď neexistuje žena a dievča, pre ktorú by bola značka Avon neznámym pojmom. Hlavným sortimentom sú kozmetické výrobky – nielen dekoratívna kozmetika, ale aj výrobky pleťovej, telovej a vlasovej starostlivosti.
Súčasťou bohatého produktového porfólia sú dámske a pánske parfémy, šperky, módne doplnky, potreby pre domácnosť a pre deti. Avon sa môže okrem širokej ponuky kozmetických výrobkov, parfémov, šperkov a doplnkov pochváliť neuveriteľnou, 125 ročnou históriou a leaderstvom v oblasti priameho predaja. Svoje výrobky ponúka na predaj prostredníctvom 6,5 milióna svojich reprezentantiek a reprezentantov – avon ladies a getlemenov vo viac než 100 krajinách sveta.
Cesta k dnešnému úspechu však bola poriadne dlhá (125 ročná) a tak trochu rozprávková.
Historické okienko
Pokiaľ si myslíte, že za myšlienkou Avonu stojí žena s pozitívnym vzťahom k „finteniu sa“, musím Vás sklamať. História firmy Avon začínala celkom inak a s kozmetikou mala pramálo spoločného. Zakladateľom dnes svetoznámej kozmetickej firmy bol muž – obchodník s knihami David McConnel. Na začiatku úspešného biznis príbehu bola tak trochu náhoda. David McConnel cestoval po amerických mestách a dedinách, kde chodil od domu k domu a predával knihy. Za prudký obrat v jeho živote v podstate vďačí skutočnosti, že ku svojim knihám zdarma ponúkal vzorky parfémov. Malé voňavé prekvapenie ako darček najskôr používal ako trik aby mu celkom cudzí ľudia otvorili dvere. Stratégia fungovala perfektne.
Netrvalo dlho a David zistil, že ženy majú oveľa väčší záujem práve o ovoniavanie vzoriek parfémov ako o literatúru. V roku 1886 založil svoju vlastnú kozmetickú spoločnosť, ktorej dal názov „California Parfume Company“.
David McConnel pri svojich obchôdzkach zákazníčok tiež zistil, že veľké percento z nich trpí sociálnou izoláciou, zatiaľčo ich manželia trávili čas v práci. McConnelove zistenia presne zodpovedali demografickým štatistikám v USA z konca 19 storočia. V tom čase približne iba 5 miliónov žien pracovalo mimo domu, čo predstavovalo iba pätinu ženskej populácie. Väčšiu časť nežnejšieho pohlavia by sme mohli v tom čase charakterizovať ako ženy v domácnosti. Tým 20 percentám ktoré mali to „šťastie“, že pracovali nezostávalo nič iné, iba zmieriť sa s málo lukratívnymi jobmi – poľnohospodárstvo a priemyselná výroba. Koncom 19. storočia sa o ani jednej z týchto oblastí nedalo povedať, že by sa vyznačovali priaznivými pracovnými podmienkami – skôr naopak, boli nebezpečné a pracovať v priemyselnej výrobe bol hazard zo zdravím. K tomu všetkému navyše ženy zarábali zlomok toho, čo muži.
Nevídaná ponuka finančnej nezávislosti fungovala perfektne
Nepriaznivé pracovné podmienky, nízke ohodnotenie nežnejšieho pohlavia a sociálna izolácia drvivej väčšiny žien v domácnostiach viedla McConnela ku geniálnej myšlienke: angažovať tieto ženy vo svojej firme a keďže vedel, že pre úspech a odhodlanie je dôležitá motivácia, ponúkol im možnosť získať absolútnu finančnú nezávislosť od ich manželov (a to vyše 30 rokov predtým ako ženy získali volebné právo).
Na tú dobu nevídaný biznis model, ktorý sa stretol, s okamžitým úspechom. McConnel veľmi správne odhadol, že pre priamy predaj parfémov a kozmetiky je mimoriadne dôležitý osobný kontakt – aby žena predávala tovar žene – ideálne susedkám, kamarátkam, známym…
V roku 1929 bola na trh uvedená rada výrobkov nazvaná podľa rodiska Williama Shakespeara: Stradford upon Avon. Táto línia výrobkov sa stala taká populárna, že spoločnosť sa v roku 1939 oficiálne premenovala na Avon Product Inc.
Prvá Avon Lady
Prvou distribútorkou jeho spoločnosti sa stala pani P. F. E. Albee – inak povedané, táto žena sa stala aj prvou Avon lady. Jej a prvým reprezentantkám zakladateľ firmy McConnel ponúkol nielen pracovnú príležitosť a možnosť neobmedzeného zárobku, ale aj celú škálu podporných materiálov a cenných rád k tomu, aby mohli byť vo svojom „podnikaní“ úspešné. Zakladateľovi záležalo, aby v jeho spoločnosti vládla dôverná a rodinná atmosféra. Dokonca aj firemný newsletter mal názov „Rodinný album“. Vďaka skvelému zázemiu Avon ladies a finančnej nezávislosti sa výrobky firmy rýchle rozširovali a stávali sa populárne u žien všetkých vekových kategórií. Je logické, že aj rady reprezentantiek sa rýchle rozširovali a to nielen v USA, ale aj v iných krajinách.
Firma dnes
Dnes je Avon piatou najväčšou kozmetickou formou na svete a druhou najväčšou spoločnosťou zaoberajúcou sa priamym predajom, s približne 6,5 milióna reprezentantiek.
Prelistujte si katalóg online
Napriek tomu, že firma si tak ako v minulosti zakladá na priamom predaji a osobných kontaktoch, dnes je doba predsa len iná. Nemusíte čakať, dokým Vám Vaša Avon lady osobne prinesie katalóg, ale informácie o nových produktoch môžete mať hneď ako vyjde nové číslo online katalógu. Pohodlne sa usaďte a zalistujte si v online katalógu dostupnom na oficiálnom webe Avon.sk
Na vlne úspechu sa môžete zviezť aj vy: Staňte sa Avon lady
Pokiaľ máte blízko k obchodu, vzťah ku kozmetike a chcete extra príjem, nič Vám nebráni, aby ste sa stali Avon lady (alebo Avon gentlemenom)!
Dnes má finančnú nezávislosť na dosah každý – je jedno či sa jedná o ženu na materskej dovolenke, mladú študentku, pracujúcu zrelú ženu v najlepších rokoch, samoživiteľku s deťmi alebo novopečenú dôchodkyňu.
Nedostatočný príjem, na ktoré sa mnohé ženy sťažujú môže vyriešiť práve Avon. A čo je najlepšie, možnosti zárobku nie sú nijako obmedzené. Váš príjem bude závisieť od Vašej šikovnosti a od mesačných obratov, ktoré sa Vám podarí vygenerovať predajom katalógových výrobkov. Okrem možnosti neobmedzeného zárobku získate ako bonus zľavu na všetky produkty až 30 % z katalógovej ceny a množstvo darčekov. Stať sa Avon Lady je jednoduché – stačí vyplniť tento krátky a nezáväzný formulár a potom už len počkať na štartovací balíček výrobkov a darčekových predmetov, ktoré môžete svojim známym s hrdosťou predstaviť. Firma dokonca ponúka aj špeciálne kozmetické školenie pre záujemkyne, ktoré doposiaľ nemali žiadnu kozmetickú prax.
„Za úspechom je drina, no stojí to za to“ tvrdia Avon ladies
Tie najúspešnejšie Avon ladies vedia, že vysoké provízie z predaja sa dajú dosiahnuť. Chce to len veľa trpezlivosti a mravenčej práce so zákazníčkami. Určite nefunguje model vychvaľovania každého nového výrobku, ale skôr konzervatívnejší prístup. Napríklad kamarátke poradiť, aký makeup jej svedčí, pomôcť jej vymyslieť outfit na firemný večierok a zároveň jej spraviť make-up. Ochota, pomoc, dobrá a profesionálna rada v kombinácii s kvalitnými výrobkami sú zárukou úspechu. Budeme radi, ak sa pochválite s Vaším úspechom odoslaním komentára nižšie!